Luty, 2014

• Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening i test latarki ;) Wieczorową porą.

Środa, 26 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 3

Słoneczna pogoda sprawiła,że naszło mnie na wieczorne kręcenie z latarką . Tego jeszcze nie przerabiałem :-)
Miałem chwile wahania czym jechać bo szosą już dawno nie kręciłem i postanowiłem,że jadę..... MTB ! Jak tyrać to tyrać hihi wiem,że na szosie szybszy przejazd,średnia itp. Może wiosną z chłopakami na dalszą trasę ... Wracając do tematu. Latarka naładowana a dodatkowy aku w kieszeń no i w drogę ! Do lasu nie miałem zamiaru jeszcze się zapuszczać a tym bardziej po ciemku ;).Ruszyłem  do Kostrzyna tam  skręciłem  na Iwno i pojechałem  wzdłuż S5 na Łubowo.No prawie do Łubowa.Na rondzie w Fałkowie nawrotka i do Pobiedzisk.Przez jakieś 35-40 min miałem dość wysokie i skaczące tętno.Dopiero od Kostrzyna zaczęło się stabilizować i mogłem dość spokojnie oddychać przez nos.Przy dość dynamicznej kadencji.Pogoda jak na zamówienie i mimo,że miałem jakieś 1.40 min na kręcenie to sam trening uważam za bardzo udany i mogłem popracować nad kilkoma czynnikami poprawiającymi to i owo ;) Latarka zdała egzamin na 5+.Włączona była na "maxa" i poblask na drodze naprawdę zadowalający i dający poczucie bezpieczeństwa. Sądzę,że to nie był ostatni raz "wieczorową porą " :-)

Godzina wyjazdu: 18
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe w kierunku Kostrzyn Wlkp.
Czas jazdy: ok.1.30 - 1.40 godziny.
Tempo: 3 strefa.

• Kalorie 1903kcal
  • Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening - przygotowania 2014 lajtowo ;)

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 3

Plan na dziś 4h w siodle ,min.100 km i i i wszystko szlag trafił :-)
Od początku....
W sobotę umówiłem się z Marcinem na niedzielny poranek z zamiarem 4h pedałowania.Cel naszego etapu do Mosiny i z powrotem.
Poranek przywitał Pobiedziska pięknym słońcem ale mroźnym powietrzem.Parę min.po ósmej ruszamy z Marcinem pełni entuzjazmu z uroczego poranka i głodni przygody !!! Już od startu rozmowy i wszystkim i o niczym ;) A jak my wszystko wiemy i się znamy :-) Na podjeździe w Jagodnie prawie na jego wypłaszczeniu "coś " się niedobrego dzieje u Marcina w szosie :( Przeskakujący łańcuch zmusza Wazę do zatrzymania i oględzin roweru.
Bystre oko znalazło przyczynę tej nagłej tragedii ! Brak górnego kółka tylnej przerzutki !!! Fuck !!! I to tuż po starcie i prawie ,że pod domem...OK . Działamy.Najpierw dzwonimy pod 112 i tuż po chwili ląduje serwisowy śmigłowiec.Szybka akcja i dupa kółka brak.... :-)
Tak poważnie to rowery do rowu a my niczym Sherlock Holmes z nosami raz na asfalcie raz na poboczu szukamy zguby.Po dość krótkim czasie udaje się odnaleźć kółko i śrubę !!! Sukces !!! Ale nie mamy czym wkręcić tej p.......j śruby :) Mus dosiąść speca i gnać  do domu po imbusy.Wróciłem,zamontowaliśmy i ruszamy !!! Moc jest z nami !!!
Czas który straciliśmy zmusił nas do zmiany trasy.Mimo wszystkiego co nam się rano przydarzyło to przynajmniej ja jestem zadowolony z tej wycieczki ;)
Tępo "tlenowe" piękne słońce i miłe pogaduszki umilały nam czas jaki spędziliśmy razem na rowerach.A po dotarciu do Pobiedzisk Marcin zaprosił na pyszne świeże pączki i placek od Grzeczki . Bezcenne !
A do planowanej setki raptem zabrakło 22 km :-) Było warto ;)
A i endo znów padło hihi - nowa świecka tradycja ? :-) :-) :-)

• Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening - przygotowania sezon 2014 Setka.

Piątek, 21 lutego 2014 · dodano: 21.02.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj kolejne 100 km w dobrej, kolarskiej pogodzie czyli wiatr " dość mocny i nie po drodze
Nadodatek endomondo padło gdzieś przed Środą Wlkp ;) I tak bywa...
Oprócz tego  za mocno na twardym przełożeniu cisnąłem pod wiatr i okupiłem to dość wysokim HR avg 152 ups niby niewiele ale 4h ciągłego deptania uda odczuły.Sama trasa oklepana a radio w uszach umilało czas.Nawet  deszcz trochę mnie pomoczył przed Pobiedziskami - na szczęście :-)     ( żona często mi powtarza ,że głupi ma szczęście ) hihi .Tak czy owak ani wiatr ani padnięte endo czy  bolące uda nie powstrzymały  mego  gorącego entuzjazmu jazdy na rowerze !!! :-)
Do pierwszych startów pozostało już nie wiele  ;) A pracy do wykonania jeszcze dużo .
Jutro kompensacja a w niedzielę może kolejna stówa ?

Godzina wyjazdu: 9.30
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe w kierunku Środa Wlkp i ...
Czas jazdy: ok. 3,5 - 4 godziny.
Tempo: 3 strefa. nie wyszło dziś

• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Trening - przygotowania 2014 trenażer.

Wtorek, 18 lutego 2014 · dodano: 18.02.2014 | Komentarze 0

Dziś kompensacja ..ale korciło mnie i noga coś swędziała :-)
Syna oporządziłem do snu i myk do garażu na trenażer. Godzina przeleciała aż miło !!!
Dobrze zrobi na sen ;)
Kategoria Trening, Trenażer

• Kalorie 1907kcal

Trening - przygotowania sezon 2014

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 15.02.2014 | Komentarze 1

Kolejny dzień treningu zaliczony na plus no może na plusik ;)
Jako,że zapowiadali jakieś tam opady ok. południa wstałem o 6 tradycyjnie szamanko treningowe,zakupy dla śpiącej rodzinny.Przed domem Asia pomachała mi w geście sympatii ( żona znanego wam M ) i ubieranie na cebule ( coraz bardziej mnie to irytuje !!! chcę wiosny !!! ) i punkt 8 ruszam. Trasa oklepana tzn, nic ciekawego i godnego uwagi. Po prostu trening a nie wycieczka krajoznawcza. Jak co tydzień do Środy pod wiatr licząc ,że od Środy trochę złapię wiatr w żagiel i podciągnę średnią . Nic błędnego ;( Nawrotka i jakimś cudem wiatr też robi nawrotkę i w ryło dalej wieje . Sorry taki mamy klimat hahaha fuck ;-) Ręce trochę zmarzły i twarz znaczy się zimnawo . Sącząc co chwila co tam miałem w bidonie dotarłem do Pałacu w Czerniejewie. Koledzy już na kuchni grzali garnki ;-) Pomyślałem,żeby wypić gorąca kawusie ale żal było im przeszkadzać tym bardziej ,że o 12 otwierają restauracje. A i ja odczuwałem od Środy Wlkp dość uporczywy ból prawego kolana ( może po wczorajszej szarży w FF ) i świadomie z bólem serca zrezygnowałem z dalszej jazdy i zaliczenia setki ... takie dni też bywają i nie ma co się załamywać !!! Poczekamy jak minie ból,wiatr ustanie temp. poszybują w górę Marcin wyzdrowieje i wszystko wróci do normy a ja cóż będę dalej robił swoje hihi :-)
Po dotarciu do domu i oporządzeniu się :-) na dworze się rozpadało a u mnie na twarzy banan :-) :-) :-)
To " opatrzność boża zainicjowała ból kolana bym dalej nie jechał co bym zmógł " a tak suchy wróciłem do domu !!! Kurwa jakie to piękne :-) Ot taki mam dzisiaj nastój ...............

Godzina wyjazdu: 8
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe trasą oklepaną :-)
Czas jazdy: ok. 3,5 godziny.
Tempo: 3-4 strefa.

• Aktywność Bieganie

Środa, 12 lutego 2014 · dodano: 12.02.2014 | Komentarze 0

Bieganie wieczorową porą :-)

Kategoria Trening, Bieganie

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 0

Oj,dzisiejsza setka mocno dała mi w kość... :(
Trasa klepana od tygodni czyli przewidywalna by się zdawało.Pierwszy rekonesans pogody zrobiłem o 4 rano :-) i było ok .
Wstałem o 6,50 niebo jako tako. Śniadanie czyli ładowanie węgli i w drogę.Coś pokropiło ale szału nie było. Do Środy mała walka pod wiatr o zmiennym natężeniu.Tam tradycyjna nawrotka i już z wiatrem.... ups banan na twarzy. Postanowiłem zmienić końcówkę trasy by pod domem nie dokręcać i za Czerniejewem jechałem na Gniezno.W okolicy Mnichowo powinno być odbicie w lewo na drogę do Braciszewa.Kurna albo przeoczyłem albo go tam nie ma ..Dotarłem do Gniezna i małe zamieszanie bo nie za bardzo wiedziałem gdzie mam jechać.Trochę pobłądziłem lub " wybrałem trasę turystyczną " :-) i po małym rekonesansie dotarłem na  drogę na Chodzież i odbiłem w kierunku  Braciszewa.Tu dopiero dostałem porządnie w dupę ! Wiało kurwa jak by się ktoś powiesił ! Jak mi dwa razy bujnęło rowerem to się przebudziłem hihi. Wiatr jak wiatr niby nic wielkiego. Okupiłem to wyższym tętnem i kiepską średnią przejazdu.
Od Łubowa trochę lepiej.Generalnie setki wskazane w grupie ! Solo - raczej w "dobrych" warunkach pogodowych  ;)
Reasumując : trening solo = 2 x trening w grupie :-)

Godzina wyjazdu: 8:15
Teren: przewidywane drogi asfaltowe w kierunku Środy Wlkp
Czas jazdy: ok. 3,5 - 4 godziny.
Tempo: 3 strefa .... ale wyszło inaczej ;(

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 3

Niczym "gwiazdka z nieba " nadarzyła się okazja.
Dzień wolny od pracy i w dodatku piękne słońce na niebie wołało !!!! na rower ! na rower ! posłuchałem i tak uczyniłem :-)
Zapoznałem się z pogodą czyli skąd i jak mocno wieje i szuuuu na trening. Mimo ładnego słońca ubrałem się dość ciepło,od rana mroźny wiatr nie napawał optymizmem,że to już wiosna :-) Ale za to błotniki można było zdjąć ! ha :-) Zaplanowałem zaatakować pierwszą setkę ( mamy już luty inni zaliczyli już ich kilka a ja nic... ) Trasa z racji kierunku wiatru ta sama co z ostatniego treningu :-) bo i ostatnio wieje tak samo ! Już na drodze do Kostrzyna okazało się ,że nie będzie tak miło jak w niedzielę bo wieje mocniej ;) może i dobrze.
Trening bardziej siłowy i owszem wskazany.Jakoś do Środy doczłapałem. Banan,bidon i minuta rozkoszy pod drzewem :-) ha,ha i tu pewnie głupie myśli :-) :-) dalszy ciąg trasy. Trochę złapałem wiatr w plecy i podciągnąłem marną średnią z 24km/h do 28 km/h. Już lepiej.W celach doświadczalnych jechałem z radiem na uszach i powiem,że to umila czas.Choć nadjeżdżających aut z tyłu nie słyszałem... niebezpieczne to trochę ! I tak raz pod wiatr i raz z wiatrem dotarłem do Pobiedzisk i okazało się ,że trochę źle obliczyłem dystans i musiałem 10 km dokręcać pod domem co trochę mnie kosztowało  ale co tam.
Plan wykonany.Moc sprawdzona.Efekty są :-)
Oby tak dalej :-)

Godzina wyjazdu: 10:35
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywana jazda po asfaltowa - kierunek taki sam jak ostatnio :-)
Czas jazdy: 3,5-4 godziny.
Tempo : 2-3 strefa.
Rower  : MTB,

Niedziela, 2 lutego 2014 · dodano: 02.02.2014 | Komentarze 2

Na dziś plany były ambitne !
Wstać i pojechać na trening !!!
Sumienność i konsekwencja działań zaowocowały zlezieniem z cieplutkiego łóżka i ospale jak lokomotywa zacząłem wbijać do łba ,że to co robię naprawdę ma sens !!!! Taaa :-)
Planowałem pyknąć 100 ale jak to bywa zawsze coś ....terefere
Generalnie :

Godzina wyjazdu: 8,30
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywana jazda po asfaltowa - kierunek Środa Wlkp.
Czas jazdy : 3 - 3,5 godziny.
Tempo : 2-3 strefa.
Rower  : MTB

Po drodze mała ustawka wysokości sztycy :-)   coś tam bolało i przestało !!!! Sukces Maćku ;)