• Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening i test latarki ;) Wieczorową porą.

Środa, 26 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 3

Słoneczna pogoda sprawiła,że naszło mnie na wieczorne kręcenie z latarką . Tego jeszcze nie przerabiałem :-)
Miałem chwile wahania czym jechać bo szosą już dawno nie kręciłem i postanowiłem,że jadę..... MTB ! Jak tyrać to tyrać hihi wiem,że na szosie szybszy przejazd,średnia itp. Może wiosną z chłopakami na dalszą trasę ... Wracając do tematu. Latarka naładowana a dodatkowy aku w kieszeń no i w drogę ! Do lasu nie miałem zamiaru jeszcze się zapuszczać a tym bardziej po ciemku ;).Ruszyłem  do Kostrzyna tam  skręciłem  na Iwno i pojechałem  wzdłuż S5 na Łubowo.No prawie do Łubowa.Na rondzie w Fałkowie nawrotka i do Pobiedzisk.Przez jakieś 35-40 min miałem dość wysokie i skaczące tętno.Dopiero od Kostrzyna zaczęło się stabilizować i mogłem dość spokojnie oddychać przez nos.Przy dość dynamicznej kadencji.Pogoda jak na zamówienie i mimo,że miałem jakieś 1.40 min na kręcenie to sam trening uważam za bardzo udany i mogłem popracować nad kilkoma czynnikami poprawiającymi to i owo ;) Latarka zdała egzamin na 5+.Włączona była na "maxa" i poblask na drodze naprawdę zadowalający i dający poczucie bezpieczeństwa. Sądzę,że to nie był ostatni raz "wieczorową porą " :-)

Godzina wyjazdu: 18
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe w kierunku Kostrzyn Wlkp.
Czas jazdy: ok.1.30 - 1.40 godziny.