• Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening - przygotowania 2014

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 0

Oj,dzisiejsza setka mocno dała mi w kość... :(
Trasa klepana od tygodni czyli przewidywalna by się zdawało.Pierwszy rekonesans pogody zrobiłem o 4 rano :-) i było ok .
Wstałem o 6,50 niebo jako tako. Śniadanie czyli ładowanie węgli i w drogę.Coś pokropiło ale szału nie było. Do Środy mała walka pod wiatr o zmiennym natężeniu.Tam tradycyjna nawrotka i już z wiatrem.... ups banan na twarzy. Postanowiłem zmienić końcówkę trasy by pod domem nie dokręcać i za Czerniejewem jechałem na Gniezno.W okolicy Mnichowo powinno być odbicie w lewo na drogę do Braciszewa.Kurna albo przeoczyłem albo go tam nie ma ..Dotarłem do Gniezna i małe zamieszanie bo nie za bardzo wiedziałem gdzie mam jechać.Trochę pobłądziłem lub " wybrałem trasę turystyczną " :-) i po małym rekonesansie dotarłem na  drogę na Chodzież i odbiłem w kierunku  Braciszewa.Tu dopiero dostałem porządnie w dupę ! Wiało kurwa jak by się ktoś powiesił ! Jak mi dwa razy bujnęło rowerem to się przebudziłem hihi. Wiatr jak wiatr niby nic wielkiego. Okupiłem to wyższym tętnem i kiepską średnią przejazdu.
Od Łubowa trochę lepiej.Generalnie setki wskazane w grupie ! Solo - raczej w "dobrych" warunkach pogodowych  ;)
Reasumując : trening solo = 2 x trening w grupie :-)

Godzina wyjazdu: 8:15
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe w kierunku Środy Wlkp
Czas jazdy: ok. 3,5 - 4 godziny.