• Kalorie 1989kcal
  • Sprzęt Szybcior II

Trening - przygotowania 2014. Dziewicza .

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 4

Yes ! wreszczie po tygodniu chorowania poranny trening z wypadem na Dziewiczą !
Oj byłem "głodny" na rower :-) Tydzień się dłużył i dłużył .... chrypa,katar,ogólna chujoza mnie dopadła :-) Ale co tam przyszła to i pójdzie ! Lekkie zamieszanie z rańca po przestawieniu czasu i mimo,że wstałem o 6 h rano to tak naprawdę była to dla organizmu " 5 " haha
Tradycyjnie szamanko węgli,tłuszczy,ciut białka coś na drogę i jazda !!!
Jako,że z kondycji dupa to wybrałem na dziś interwały "solo" z miejscem docelowym na Dziewiczej.Po drodze obowiązkowo klasyk na Kowalskim ! Jak ja lubię to miejsce choć krótkie to lekko wymagające i niezłe do nauki szybkich ciasnych zakrętów ;) I kąpanie można zaliczyć ( rok temu ktoś przymusowo na łuku wleciał do jeziora ) :-)
Dziewicza znana i lubiana przez bikerów. Z rańca było nas tam jakieś 10 szt ;) Wszyscy z bananem na twarzy i z bojowym nastawieniem. Cele ambitne zdobywać podjazdy i zaliczać szybko szybkie zjazdy :-) Szacunek dla jednego z kolegów z M Gośliny bo po drodze złamał wręcz połamał nowiutkie wylajtowane siodło firmy Tune ! I "twardo" dotarł na Dziewiczą zaliczając udany trening i jeszcze drogę powrotną do domu bez siodła ;)
Ja natomiast podzieliłem trening na kilka zjazdów i podjazdów o różnym nachyleniu.Mały popas przy wieży i kilka fotek.
Tu muszę dodać,że dzisiejszy trening odbyłem na nowo zakupionym ścigaczu 29" lecz na alu !
Ktoś zapyta czemu alu ?
Odpowiedź jest prosta - BO MOŻNA SIĘ WYPIERDOLIĆ i nie będzie tak bolało po kieszeni !!! hihihihihihihihi
Sam rower opiszę innym razem ;) Nie jest to klasyk z katalogu lecz składany przez Rybę z czego się dało :-) Wynik - Ok waga 10,6 kg ;)
Jak na alu bardzo przyzwoicie.
Reasumując dobrze wykonana praca w cudownej pogodzie i z dozą optymizmu.

Godzina wyjazdu: 8
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi - teren i szosa
Czas jazdy: 3 godziny.
Tempo: 3-4 strefa.
Rower: MTB.

Kategoria Trening, TEREN, SZOSA

biniu
| 19:00 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Kłosiu - to też nie marudziłem,że taki cudak składak :-) I ma coś co mi mega leży Sram Grip Shift ! Cudo :-)
JPbike - kiedy go zważyłem to banan na twarzy ! Liczyłem na 11.3 - 11.6 kg a tu miła niespodzianka !!! Super ;) " Prawdopodobnie " jak założę koła od "szybciora" to 9.8 - 10 :-)
Marcin - Trafiłeś w sedno ! Jestem mega zadowolony i " spokojny " na zjazdach :-) :-) :-)
z3waza
| 18:35 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Bardzo fajna maszynka i co najważniejsze wydaje się że będzie Tobie sprawiać więcej frajdy z jazdy :)
JPbike
| 16:52 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Taka waga (aż 1 kg mniej od mojego) to dla mnie marzenie ;)
klosiu
| 12:53 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Ja tam bym się nie obraził na taki rower startowy. Zresztą waży porównywalnie do mojego, a karbon sam nie jeździ ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ialou