• Sprzęt Ścigacz " szybcior" sprzedany :(

Trening poświęcamy pamięci Marka Galińskiego

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 5

Dzisiejszy trening poświęcamy pamięci Marka Galińskiego, wielokrotnego reprezentanta Polski, olimpijczyka, prekursora i mistrza kolarstwa górskiego.

DZIĘKUJEMY !

Zespół RYBCZYŃSKI TEAM

Niestety nie mogłem dołączyć dziś do grona kolegów z teamu. Tak bywa czasami.. ale nic nie stało na przeszkodzie by trening odbyć w okolicach Pobiedzisk i w towarzystwie Marcina. W sobotę sąsiad zaproponował wypad na Dziewiczą i z powrotem do Pobiedzisk. Ok. A tu rano niespodzianka ! Marcin buja się po osiedlu i owszem rowerem ale szosowym hihi. Kurna nie lubię takich niespodziewanych niespodzianek ;) Trudno uszykowałem MTB i trza robić swoje! A zatem po szosie ....szu poszły konie z Pobiedzisk. Szamając śniadanie rozmyślałem jechać nie jechać ? Ból gardła,kaszel i ogólna hujoza - chujoza ( jak kto woli ) lekko mnie dołowała. Albo się polepszy lub polepszy ! :-) Zakładam,że się NIE rozłożę :-) Co do trasy to Marcin tradycyjnie robi za pilota. I dobrze bo lepiej mu to wychodzi. A dzisiejsza trasa wiodła od Pobiedzisk dalej do Wierzyce,Chwałkowo,Łubowo,Zydówko,Owieczki,Zakrzewo,Wilkowyja,Charbowo,Rybno,Kiszkowo,Węgorzewo,Sroczyn,Pomarzanki,
Główienka. ups i Pobiedziska :-)
Tu nasze drogi się rozeszły.Ja do domku a Waza wyciągnął Asie z domu i zaprosił na towarzyszenie mu przy dokręcaniu do setki ;)
Lekko zmęczony chyba bardziej stanem zdrowia niż dystansem 70 -ciu km nafutrowany lekami zbliżam się ku końcowi wpisu na bikestats.

" Napędziłeś rowery górskie w naszych głowach. Dzięki wyścigom MTB możemy spełniać nasze sportowe marzenia. Twój profesjonalizm jest dla nas motywacją i inspiracją do jeszcze większej pracy. "

DZIĘKUJEMY !

Godzina wyjazdu: 8.oo
Temat: przygotowania Sezon 2014.