• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Niby roztrenowanie...?

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 2

Po sobotnim treningu umówiłem się Marcinem ,że skoro nie startujemy na pożegnanie sezonu u Gogola to w niedzielę rano robimy roztrenowanie na szosie. Start 7 rano :-)
Poranek dość chłodny i po małym kółku po osiedlu wracam po dodatkowe ciuchy. Rękawiczki też ….
Ruszamy na Czerniejewo. Marcin wyznaczył dzisiejszą trasę na trening. I jak to bywa z Wazą tuż po pierwszych kilometrach pedał i dupa z roztrenowania tylko walka o utrzymanie koła !!!Już na początku tętno 186 !!! nie jest żle szpitale w niedzielę też działają. Sobotni trening mocno wychodzi mi bokiem ;) Do Czerniejewa docieramy dość szybko i dalej kierunek na Nekle. Czerwone światło na skrzyżowaniu :-) chwila oddechu hihi.Ruszamy dość wolno ale krótko. Ciśniemy coraz bardziej pod wiatr.Temp.5 ‘ C. Najważniejsze, że humory mocno dopisują i z bananem znosimy męki . Docieramy do Kostrzyna gdzie zaproponowałem na dobicie krótki sprint z podjazdem i niestety padłem pierwszy ale z uśmiechem na twarzy .
Reasumując: jeden z tych niewielu treningów które dają wiele satysfakcji i sprawiają ,że masz jeszcze bardziej ochotę kręcić kaemy!!!
Dzięki Marcin z niedzielny wspólny poranek ;)