• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Docieranie nowej kozy :) SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 5

....przyszedł czas na rower szosowy...plany zakupu były wspólne z kolegami z Pobiedzisk ale stało się tak jak się stało,że zamówiłem rower u "Ryby".Czas oczekiwania trzy tygodnie...czekałem,czekałem aż tu Marcin oświadcza,że on już ma!!!Nie grzecznie z jego strony,że kolegę uprzedził i po asfalcie juz pomyka.Już ja mu pokażę :))A Marcin II czeka z zakupem do jesieni.Po powrocie z wakacji z rodzinką rower już czekał:)Wstałem raniutko nie budząc domowników i pognałem na Środę WLKP.Cud miód malina!Niby rower ale nie to samo.Szybciej,wygodniej i nawet wiatr tak nie przeszkadza.I ten kolor:-)hihi.Mój ulubiony.Po drodze kilka pierwszych regulacji,ustawień i dalej w drogę.
Tak przejechałem pierwsze 70 km.Może to nie wiele ale pierwsze szlify i ustawienia zaliczone.Obiecująco....:-)
Z moimi uwagami i spostrzeżeniami co do roweru podzielę się za miesiąc :)