Idziemy jak burza!!!

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 7

Jak szaleć to szaleć!
Zadzwoniłem po Marcina.Cel na dziś - luźna jazda po asfalcie.W końcu dziś słońce dało się we znaki :-)
Ruszyliśmy o 19.z osiedla.Trasa szybka i prosta.Do Kociałkowej i dalej do Kostrzyna,Giecz,Nekla,Czerniejewo i do Pobiedzisk.Marcin na Krossie ja na pożyczonej kolarzówce.
Po dojechaniu na Kostrzyńską tradycyjne w PEDAŁ!!!
I się zaczęło.Jazda na zmianę i do przodu. Większą część trasy przejechaliśmy mając 35-38 km.Z górki na Kociałowej wykręciłem maxa 65:)To mój rekord:)
I żeby nie zanudzać dalej to tylko wspomnę,że do Pobiedziska wjechaliśmy mając 35-38km.Siły nie opuściły na do samego końca:-)))
Nagroda czekała na nas ....w lodówce:-)))
Pzdr.Maciek

Dzielny Maciek z poczciwą szosówką. © biniu

Huczny wjazd na osiedle.Jest nowy rekord.Średnia padła!!! © biniu

Marcin kadruje a ja pozuje.Tuz po ustanowieniu rekordu!!! © biniu
Kategoria SZOSA, Trening

kania76
| 12:43 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj Jestem przygotowany. Mam nadzieję, że nas nie zleje bo prognozy na jutro rano są nieciekawe.
biniu
| 08:34 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj Kania :)
Też już o tym myślałem hihi.
Wszystko przed nami !!! A w niedzielę ustawka na Dziewiczej :-)Przygotuj się !!!
kania76
| 20:55 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Fajny rowerek. Jak przesiadziemy sie na szose to z tej sredniej bedziesz sie smial.
biniu
| 17:18 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Seba284
Dzięki:)
Staraliśmy się z Marcinem:)))
Lipa odchodzi - siła przychodzi :-))
JoannaZygmunta
| 06:59 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Trza było napisać, że srednia wraz z pozowaniem ;)
z3waza
| 20:56 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Było dziś naprawdę ostro... teraz kolejne wyzwanie - 32 na 100km :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwat