Debiut na leciwej kolarzówce:) .Marcin w asyście.

Środa, 25 lipca 2012 · dodano: 25.07.2012 | Komentarze 2

Dziś pożyczyłem "wiekową" kolarzówkę i razem z Marcinem o 21,10 !! ruszyliśmy na Czerniejewo.
Spokojnie.
Rzecz jasna:)
Tylko,że na Kostrzyńskiej w pedał i ogień...
Lampki z przodu i z tyłu.Piesi schodzili z drogi a auta zjeżdżały do rowu.Szliśmy jak przecinaki 35-42.Cud miód.Bez bidonu i okularów(wieczorem)wiadomo miszczunie jadą:)))
Skupieni,prawie w milczeniu pokonaliśmy dystans Pobiedziska-Czerniejewo i z powrotem.
Takie wypady po 21 to super zabawa!
Polecam.Ale w okularach:-)No i z bidonem hihi.
Kategoria SZOSA, Trening

z3waza
| 07:53 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj He he na Czerwonak to jeszcze ruszymy, na razie tylko na Czerniejwo, ale cała Wlkp czeka na "miszczów" z Pobiedzisk :D
JoannaZygmunta
| 06:32 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Bez bidonów w taki gorąć! - skleroza ale za to musieliście szybko jechać do domu na browka i pobiliście swoje rekordy

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa naspo