• Sprzęt SPECIALIZED S-WORKS M5

MTB POWERADE Murowana Goślina 15.04.2012

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 5

Pierwszy maraton w tym roku.Temat przewodni organizatora"Powoli budzimy z zimowego snu"Czyli będzie miło,łatwo i przyjemnie..:)Do momentu startu tym właśnie żyłem.I zaczęło się od spóźnionego przyjazdu na wyścig.Bez rozgrzewki od razu pognałem na start gdzie okazało się,że startuje z tzw.czarnej dupy:)Pomyślałem Ok.W życiu trzeba wszystko przejść. Marcina nie widać.Pewnie gdzieś z przodu.Sygnał do startu i ruszamy!!!Najpierw powoli bo bez rozgrzewki.Wjazd na Mini a tu " truskawka jedna za drugą "Interwały jak się patrzy.No to już się rozgrzałem...Jedyne co mnie pocieszało tuż po starcie to właściwa decyzja co do ubioru.Pogoda nie rozpieszczała już od startu.By nie zanudzać to skwituje,że było ciężko,na Dziewiczej dostałem porządnie w kość,silne skurcze ud,piach,błoto.Ostatnie 20 km jak w letargu człapałem do mety.Dotarłem zmęczony oj i to bardzo!Lecz zadowolony i szczęśliwy:)
Tak więc motyw przewodni stał się faktem już dokonanym.