• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Finał !!!

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 1

Koniec sezonu,koniec ścigania na torze Poznań .... :(
Przyszedł czas na finał !
Na tor dotarłem razem z Asią i Marcinem H. Wiadomo o kogo chodzi ;) Pogoda jako tako czyli nic do końca nie wiadomo :-)
Jako,że dziś niedziela to giełda samochodowa i małe opóźnienie startu. Czas na pogaduszki,wysłuchanie reklamy stoiska z olejkami,odżywkami itp. Atmosfera sielankowa  ;) Pełen luz,pogodne dusze jednym słowem.Dwa okrążenia rozgrzewkowe ,stajemy na kresce i sru !!! Poszły konie po asfalcie !!! Od razu pocisk i jestem na czele tej imprezy :-) Tak dzielnie wytrwałem trzy okrążenia i zaczęło się czarowanie to po zakrętach to na prostych ;) A dziś nie było opierdalania organizator 15 okrążeń nam zafundował ;) Po 11-12 trochę mocy ubyło i jechałem zachowawczo zostawiając coś na finał.Kilka razy tasowałem się z Marcinem który dzielnie zmiany dawał i parę razy nasz wagon ciągnął.Dzwonek - ostatnie okrążenie i napinka bo zaraz,zaraz się zacznie a tu spokój grabarza do ostatniego zakrętu i dopiero na prostej start - meta ludziska powstawały z siodeł i pociskali ile mogli do ....mety :-)
Jest !!! Finał za mną ...ups lekko ujechany lecz najbardziej zadowolony ze wszystkich tegorocznych wyścigów ! Koniec sezonu a ja mam MOC !!!
Z optymizmem spoglądam w przyszły sezon :-) Nauka nie poszła w las hihi
A Asia na pudle stała i kopertę z "kasą" dostała :-) :-) :-) Brawo !!!