• Sprzęt Szybcior II

Mułowato..

Niedziela, 11 maja 2014 · dodano: 11.05.2014 | Komentarze 0

Koszmar,zegarek zadzwonił o 6 rano a ja nie miałem najmniejszej ochoty wstawać! Jak zobaczyłem,że pada ucieszyłem się i chyc do łóżka.Leżę,leżę i rozmyślam co dalej ... nagle jakiś głos za światów " Ruszaj dupę i na rower cieniasie " Wyskoczyłem jak z procy i przerażony pognałem to do łazienki ,to do kuchni i z tego wszystkiego nie zjadłem porządnego śniadania i ruszyłem. Jechałem jak muł.Zero motywacji i chęci ale pracę trza wykonać !!! Cel i miejsce jak tydzień wcześniej.Dziewicza i pętle połączone z podjazdami i dwoma zjazdami w tym jeden Kilerem.Pogoda o dziwo poprawiała się i pokazało się słońce ;) Miło. Minus to po nocnych opadach kilka mokrych fragmentów.Okupione oblepionymi oponami które z każdym kolejnym podjazdem stawały się coraz cięższe i cięższe .. Na samej Dziewiczej frekwencja nawet dopisała. Sporo bikerów stawiło się od rana na treningi . A u mnie mimo zaliczenia 11 pętli muł dawał się wybitnie dziś we znaki :-) Dość szybko zaczęło mnie odcinać bo Maciek nie zjadł "mocnego" śniadania i paliwo się kończyło :(
Wracając do domu okazało się ,że nie taki straszny diabeł jak go malują ! Wiatr pchał mułowatego Maćka prawie pod dom :-) Takie treningi to rozumiem ! Mułowato na starcie luzacko do mety :-)
Prawie zakończyłem ustawianie amortyzatora i radość z nowej zabawki co raz to większa :) A zabawa dzignią DTC sprawia frajdę :-)