• Sprzęt Szybcior II

Trening - przygotowania 2014

Niedziela, 6 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 1

Na kacu :-)
Dokładnie tak ;) rano skacowany zwlokłem się z łóżka i po małej burzy mózgu udało się uszykować i wyruszyć na niedzielny trening.
Cel Dziewicza !
Na początku tradycyjnie singiel na Kowalskim.Tam przepaliłem wczorajszą "imprezkę" ;) i ruszyłem już bardziej zmotywowany.Po dotarciu do celu chwila odpoczynku i jazda do roboty! Raz w dół raz pod górę.Raz sam innym razem dołączył "jakiś" kompan.Chwila konwersacji i dawaj katować nogi.Tu znowu odczułem " lalala" w nogach jak i w zadyszce :-) Wyszło  przewyższenia - 821 m .
I tak minęła szybko godzinka a po niej powrót do domu.Od Tuczna już drogą asfaltową do Pobiedzisk.Nie pamiętam kiedy tak dobrze pojeździłem na Dziewiczej.Mega zadowolony wróciłem na zasłużone drugie śniadanie i porcję dobrej kawy :-)
Nowy nabytek spisuje się co raz lepiej !!! Albo ja "czuję go" co raz lepiej ;)

Godzina wyjazdu: 8:30
Temat: przygotowania Sezon 2014.
Teren: przewidywane drogi asfaltowe i teren