• Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

VII Finałowy Wyścig IV Grand Prix Kaczmarek Electric MTB 2013

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 2

I tak po udanym występie na mistrzostwach Piły w kolarstwie szosowym oraz kilku intensywnych treningach ;) dziś w niedzielę przystąpiłem do ostatniej w tym sezonie edycji VII Finałowy Wyścig IV Grand Prix Kaczmarek Electric MTB 2013
WOLSZTYN – 29 września 2013
. Wyjechałem z domu o 7.50 i na miejscu byłem o 9.10 ;).Na parkingu czekał na mnie mój team oraz miejsce na auto;).Dobre nastroje oraz humor dopisywał wszystkim tym bardziej ,że dzień wcześniej chłopaki jechali ostatni wyścig u Langa gdzie wywalczyli wysokie czwarte miejsce w klasyfikacji końcowej !!! Brawo rybki ;). Wszystko trochę przyćmiła tragedia Ryszarda który w środę pochował żonę ....:(((((
Krótka odprawa u prezesa kto co ma wykonać ;) podczas wyścigu i ruszamy na rozgrzewkę na która pojechałem z JPbike. Ustawienie w sektorze ,kilka uśmiechów dla fotoreporterów ,parę dowcipów i ruszamy !!!Start przespałem i sukcesywnie przedzierałem się do przodu kawałek po kawałku. Trasa mnie zaskoczyła pozytywnie:-) Noga się rozkręcała z kilometra na kilometr.Mijam Zygę oraz Marca z Goggle Pro Aktive. Czar zaczął pryskać po pierwszym okrążeniu kiedy to zauważyłem ,że jadę co raz to niżej ,niżej i kurwa niżej!!! Fuck to za sprawa opadającej sztycy …:( Wyglądałem jak przerośnięty zawodnik na rowerze Bebiko pośród lasu i łąk hihi uśmiechów i komentarzy nie było końca ale kurwa pożyczyć-użyczyć klucze to cisza!!!Nikt nic nie ma ! Nie poddawałem się niczym Włoszczowska po ostatnim wyścigu kiedy to dopadł ja kryzys ale jechała dalej dzielnie walcząc z kryzysem!!! Brawo Maja. Zwalniałem pytając kolejnych zawodników, zatrzymałem się tuz przed punktem pomiarowym prosząc kierowców o klucz dupa..nic.
Tuż po kolejnym zakręcie wodopój dla zawodników i jest jakiś koleś który ma klucze i mi je użyczył !!!!
Krótki postój, sztyca w górę a w zamian proponuje chłopakowi moje super żele które w ramach testów zabrałem na wyścig. Koleś mocno zadowolony tak samo jak i ja ;-) I ruszyłem gonić co straciłem. Byłem zadowolony kiedy udawało się dojść tych którzy mi odjechali, ale co straciłem to straciłem…Na rozjeździe już do mety powalczyłem jeszcze z kilkoma zawodnikami na tyle skutecznie ,że kilometr do mety jechałem sam spokojnie spoglądając za siebie i nie widząc zagrożenia wjechałem na linie mety uradowany ja dziecko :-) Kolejny udany wyścig choć nie do końca poszedł po mojej myśli.
Wnioski :już wiem co będę woził ze sobą od nowego sezonu - to klucze !!! :-)

Open 76/134 czas 03:21:19/02:31:49 Marek Konwa :-)