• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Nogi w ogniu ;)

Niedziela, 11 sierpnia 2013 · dodano: 11.08.2013 | Komentarze 1

Od początku…
Na wyścig w Suchym Lesie przygotowywałem się od dawna ale wyjazd na urlop ( 14 dni ) w Hiszpanii i prawie tydzień w Niemczech gdzie nadużywałem napoju Bogów ,wina oraz jedzenia byle czego i sporo :-) sprawił, że forma zleciała mocno w dół .Zacząłem się zastanawiać jechać- nie jechać..i w sklepie spotkałem Sebę który podzielał „głęboko” sens startu .
Zaproponowałem ustawkę szosą do Chodzieży.
Telefon do wazy i było już nas trzech! Ruszyliśmy o 7 rano z Pobiedzisk. Oczywiście my twardziele rozgrzewki nie uprawiamy tylko od razu w pedał i…. z kilometra na kilometr było już widać kto ma a kto nie ma formy ;) Ale h.j powiedziało się „A” to trza pedałować i improwizować przed kolegami. I tak pomału moja ustawka zaczęła przypominać zabawę w cmentarz czyli kto pierwszy zdechnie ( czytaj Maciej –Biniu ).Nogi były jak w ogniu;) Skórcze dawały się we znaki. A waza zapierdzielał jak na spacerze. I tak doczłapałem się do domu gdzie konałem i dochodziłem do siebie ;)
Koledzy dziękuje za miłą katorgę !!!!!!
A nowe buty i pedały w słońcu i deszczu ( tuż za Sławą sie rozpadało i lało prawie do Pobiedzisk )zdały egzamin na "5".Super!!!

Polar

Mała autopromocja - nowe buty i pedy.Podczas przerwa na kawę w Chodieży ;) © biniu