Już jest s-works z nowa ramą .Ale czad !!!

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 2

Po kilkunastu dniach postoju w serwisie speca w poznaniu "ROWERY RYBCZYŃSKI "
mój ścigacz otrzymał nowiutką rame carbonium s-works 29".A ubarwienie w stosunku do poprzedniego "czarnego" powaliło mnie z nóg :-)
Ale czad :-)Efekt końcowy przeszedł najśmielsze oczekiwanie ;)
Nowe łoża ;) suportu i steru.Nowe linki oraz pancerze zamieniono z białych na czarne.
Pozostało teraz tylko gonić po maratonach...:-)

Przebudzenie śpiącego ;-) wygląda jeszcze lepiej!!! © biniu

Wygląda dużo lepiej ;) oby sie sprawował tak jak wygląda :-) © biniu

Z nową rama :-) Ścigacz odżył na nowo © biniu

kania76
| 18:05 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Piękny rower. Z tuningu pozostało ci tylko wymienić żółty stojak na karbonowy.
klosiu
| 13:31 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Super maszynka. Oby była wytrzymalsza, bo Spece ostatnio coś nie uchodzą za mega wytrzymałe.
Ale piękne są :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieprz