Trzech twardzieli M,M i M :-)))

Poniedziałek, 1 kwietnia 2013 · dodano: 01.04.2013 | Komentarze 4

Razem z Marcinem mieliśmy ambitny plan min.3 godz.Niestety pogoda zweryfikowała szybko nasz zamiar i udaliśmy się do Marcina :-) by ruszyć na krótką przejażdżkę.Cel zacny - spalamy świąteczny bagaż kalorii.Pogoda ...szkoda pisać każdy widzi.Był śnieg,błoto,chlapa,asfalt i trochę terenu .Prawdziwy prima aprilis!!!Zima wiosną :-)))Średnia pokazuje jak nam się jechało.To był dobry pomysł zabrać 3Wazę. Robił dziś za konia pociągowego.Ja miałem dół.Nie mój dzień no i widać różnicę w wyjeżdżonych km 3wazy a moich :(((
Dużo pracy przede mną:-)))
Dziękuje kolegom za miłą przejażdżkę.

Nowy ścigacz na sezon 2013 :-) © biniu

/9219330
Kategoria SZOSA, TEREN, Trening

biniu
| 20:07 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Joanna - super błotniki zapożyczyłem od żony roweru :-) dzień wcześniej :)))

z3waza - koto z kim przystaje takim się staje hihi :-)))) jak byś nie uciekał to byśmy cię nie golili ot co ;-))))

kania76 - błotniki już mam,czadowe hihi :)))
kania76
| 16:18 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Na przyszły rok trzeba kupić opony z kolcami i błotniki (śnieżniki).
z3waza
| 15:20 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Ja po prostu próbowałem dziś uciec - jakichś dwóch waryjotów na rowerach mnie goniło :D
JoannaZygmunta
| 13:39 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Błotniki I klasa ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amarl