• Temperatura -6.0°C

.................pssssssss :((((((

Sobota, 23 marca 2013 · dodano: 23.03.2013 | Komentarze 5

Przeczytałem gdzieś,że trzeba być skurwielem i w mroźne dni za......ć na rowerze :-) Co uczyniłem!!!Z Pobiedzisk do Kobylnicy miło,że hej! Bo z wiatrem.Ale już dalej na Swarzędz,Sarbinowo,Paczkowo tragedia...już nie pamiętam kiedy tak zmarzłem brrr.Ale to nie koniec tragedii jednego dnia:-)Kiedy już doczłapałem się do Kociałkowej Górki dramat..psssss i kicha z tyłu.A ja chojrak bo cały miniony sezon przejeździłem bez pompki,dętki bo na mleczku :-).A dziś na dętkach się wybrałem i 5km przed domem z buta zapodałem aż miło...wa mać.Średnia poleciała,dystans skrócił się i tak szybciej do domu wróciłem...mała zardzewiała szpilka na ulicy!!! Na mleczku spoko bym dojechał bo takie przypadki samo-wulkanizują się a dętka pssss :-)))
Kategoria Trening, SZOSA

biniu
| 06:51 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj seba - nie ma tel. do ciebie ....mijając budynki zastanawiałem się które okno to Seby :-)))

z3waza - staram się jak mogę hihi zawsze to samo - czas ...i jak tu zgrać trening z obowiązkami w domu :)
z3waza
| 19:21 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Po prostu rower trzeba przyzwyczaić do przebywania na dworze, ale widzę że jesteś na dobrej drodze, tak trzymać - trzeba być twardym skur...czybykiem :)
biniu
| 06:21 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Nooo,wyszedłem hihi :-)));)))oj jak ja się nacieszyłem !!!
kania76
| 23:48 sobota, 23 marca 2013 | linkuj Panie kolego, trzeba w końcu wyjść z borsuczej normy i zacząć cieszyć się wiosną.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tegoa