• Sprzęt SPECIALIZED S-WORKS M5

MTB ŁOPUCHOWO - FINAŁ 2012

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 3

Finał - 8 Grand Prix Wielkopolski w Maratonach MTB 2012.
Łopuchowo przywitało zawodników zimnym i wietrznym porankiem brrrrr:)
Słoneczna pogoda i finałowy wyścig przyciągnął liczne grono miłośników ścigania na rowerach górskich.Organizacja bez uwag.Dwa dystanse MINI 32 KM i MEGA 64 KM (dwa okrążenia)Trasa tegoroczna bez przejazdu na Dziewiczej Górze.Za to szybka.
Start poprzedzony został salwą armatnią którą oddali żołnierze w historycznych mundurach.
Z pierwszej lini wystartowali Mateusz Mróz ( były zawodowy kolarz i kolega z Teamu ) i Cieślik Paweł
( aktualny zawodowy kolarz i uczestnik tegorocznego Tour de Pologne )
Obaj panowie jako pierwsi przekroczyli linie mety....:)
Moim cele było utrzymanie wysokiego miejsca w KAT M4.Tuż po starcie zawodnicy ścigali się długim 5 km odcinkiem po asfalcie.Poleciały wióry !!!
Mój licznik pokazał mi 55km/H!!!Pedały i łańcuch były czerwone :)
Dalej w las.A,że dzień wcześniej popadało piaszczyste odcinki były twarde i szybkie.AV speed wskazał po wyścigu 28 km /H.Organizator zadbał o szybki przejazd
wytyczając trasę po płaskich i prawie bez piaszczystych odcinkach:)
Po 30 min od startu utworzyła się kilku osobowa grupa z którą dotarłem do mety.Niestety finisz nie poszedł po mojej myśli i do mety dotarłem :
OPEN 55/129
KAT M4 8/24
Coś więcej ....poniedziałek - wtorek:)Idę spać ..