• Sprzęt SPECIALIZED S-WORKS M5

MTBMARATON POWERADE STRONIE ŚLĄSKIE 2012

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 3

Przyszedł czas na góry:)
MTBMARATON PAWERADE STRONIE ŚLĄSKIE.
Pobudka o 3 nad ranem.Dzień wcześniej już wszystko spakowane i przygotowane.Czwarta wybiła i w drogę!Planowany czas dojazdu 8-8,30.Start o 11 tak więc trochę wolnego czasu na przygotowanie, krótki trening,śniadanie,mały rekonesans po Stroniu itp.
Teraz trochę o samym maratonie.
Dystans Mega 47km.
Przewyższenia 1566m
Profil trasy
Trasa w przeważającej części szutrowa, średnio trudna, wymagająca ogólnego przygotowania kondycyjnego, podłoże luźne, leśne dukty, miejscami kamienie i błoto (zjazd niebieskim szlakiem do Międzygórza - dystans GIGA i MEGA oraz czerwonym szlakiem ze Schroniska pod Śnieżnikiem - dystans GIGA).
I było by dużo lżej i szybciej...gdyby nie silne opady deszczu wieczorem tuż przed zawodami.I tak mieliśmy mokrą trawę,błoto,ślizgie kamienie,potoki,kałuże itp.Czyli wszystko co lubią bajkery :)))Na zawodach :-)
Wystartowałem z ostatniego sektora.Czyli z czarnej dupy :)
Na mega wystartowało 280 chłopa.
Tuż po starcie długi podjazd a raczej marsz z rowerem.Ostre kamienie i resztki po nocnych opadach.Totalny korek.Po kilometrze trochę luźniej i można było już dosiąść rumaka.Zabawa zaczęła się na dobre.
Trzy długie podjazdy i tyle samo zjazdów.Sam nie wiem co bardziej męczyło.Na podjazdach które liczyły po kilka kilometrów prawie wszyscy jechali równo i dynamicznie.Ale za to zjazdy wymagały ciągłej uwagi i koncentracji.Okupione obitymi nadgarstkami i skurczami dłoni:-))
Fizycznie w sam raz- maraton skonczył sie akurat jak zacząłem odczuwać zmęczenie.
Spora liczba awarii na trasie, co chwila ktoś łatał laczki:-)
Tuż przed startem Giga spotkałem Marcina.
Tym razem wybrał "królewski dystans"Szacunek i podziw Marcin.Może kiedyś....
Wynikami nie ma się co chwalić.W końcu przyszło walczyć z góralami:))
Open 138 / 280
Kat. 21 / 50
Zawsze mogło być lepiej.Ale wrażenia,widoki atmosfera przed w trakcie jak i po rewelacyjna:-))
Pozdrawiam.Maciek.
MTBMARATON STRONIE ŚLĄSKIE.Do startu 2 godz.... © biniu

20 min. do startu.Dystans Mega .280 chłopa:-) © biniu

.. nareszcie meta:) Debiut w górach zaliczony :-))))) © biniu

Myju,myju po Mega 2012.Powerade - Stronie Śląskie. © biniu

Ścigacz po wizycie w boksie Karchera :-))) © biniu

Lider Ryby w akcji. © biniu

Chwila odpoczynku na zjeździe:-)Maciek prowadzi :)))) © biniu

Jadę swobodnie z góry na rowerze.Noga podaje,papa się śmieje:-)))) © biniu

...jestem podniecony czuje się jak zwierzę,z tyłu konkurencja luźno pedałuje..:-)) © biniu