• Sprzęt SPECIALIZED S-WORKS M5

Wspólny trening. Gościnie Mateusz Rybczyński :)

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 1

Tradycyjnie w niedzielny poranek razem z Marcinem wyskoczyliśmy na Dziewiczą.Na rozgrzewkę singiel na Kowalskim.Kawałek trasy z MTB i dojazd do celu.Tu gościnie dołączył do nas Mateusz Rybczyński.Mimo,że świeżo co wrócił z udanego wyścigu MTB w Piechowicach znalazł czas by udzielić nam kilku porad i wskazówek.
Ruszyliśmy podjazdem na Kilera.Ćwiczenia prawidłowej pozycji na podjazdach.Dalej zjazdem z Kilera gdzie moja próba utrzymania koła Mateuszowi zakończyła sie na samym końcu zjazdu wywrotką na piachu:-)Przez kilka dni dumnie będę pokazywał ślady treningu z kolegami :)
Niema lipy.
Jest siła!!!
I tak przez dobrą godzinę ćwiczyliśmy raz zjazdy raz podjazdy.Noga podawała lecz patrzą na umiejętności gościa to jesteśmy daleeeeeko w tyle :-)
Na parkingu pożegnaliśmy Mateusza i razem z Marcinem obraliśmy kierunek Pobiedziska.Tempo prawie jak na maratonie:)Do 11 obiecałem Asi,że dotrę.I kurna udało się.Punkt 11 dumny i lekko poobijany wkroczyłem do domu.
Jeden z ciekawszych wspólnych wypadów z Marcinem.Cenne uwagi naszego gościa jeszcze bardziej motywują do większego wysiłku.Hihi:))))
Bądz co bądz sezon maratonów trwa!:-)
Dziękuje kolegom za udany niedzielny poranek na Dziewiczej:-)