• Sprzęt SPECIALIZED S-WORKS M5

MTB Dolsk.Bałagan organizacyjny :-)

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 6

Ruszył Grand Prix Wielkopolski GogolMTB.Dolsk.Dojechałem prawie dwie godz.przed startem.Będę miał czas na ubranie się, rozgrzewkę i rejestrację.Czar prysł gdy udałem się po numer startowy.KOLEJKA !!!I to nieważne,że jedni już zarejestrowali się przez internet a inni dopiero będą wypełniać zgłoszenie.Jedna kolejka.I tak przez ten chaos organizacyjny start został przesunięty z 11 godz. na godz.11,30.Ale i tak wszyscy ruszyli dopiero o 11,40..Tyle o wstępie do maratonu.Sama trasa szybka,poprowadzona przez drogi polne,leśne i dość dużo asfaltu. Cześć trasy w lesie była przygotowana specjalnie do maratonu.Były podjazdy jak i szybkie zjazdy które wymagały koncentracji i kończyły się ostrymi zakrętami.Właśnie na takim odcinku nie przyłożyłem się do prawidłowego wejścia w zakręt i zakończyłem na drzewie :-)Lekcja na przyszłość.Obsługa na bufetach pracowała chyba lepiej niż u Golonki.To na plus.Oznakowanie też bez zarzutu.Generalnie wyścig szybki,piaszczysty,po "kocich łbach",szybkie odcinki na asfalcie.Na 60km już tradycyjnie skurcze łydek i ostrożna jazda do mety..:-)Ale OK.Dałem radę.Brawo dla Asi za trzecie miejsce na dystansie Mini.A Marcin dziś robił za opiekuna dzieci:)Ale jak to ambitny biker ruszył z Dolska do domu rowerem.I machnął 90km.Brawo !!! Ładny wynik.
Kategoria Maraton

biniu
| 19:38 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Dziękuje Marcin "2" :-) (Marcin 1 to mój sąsiad )hihi a to dobre.
Pzdr.
kania76
| 19:26 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Rzeczywiście trasa szybka sądząc po średniej. Te 171 hr avg też pokazuje, że dałeś czadu.
Gratuluję i pozdrawiam.
biniu
| 22:11 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Na pewno :-)Już trenuje.
z3waza
| 20:19 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj to co nazywasz "bałagan organizacyjny" w jednym z moich wpisów nazwałem Gogol Bordello (to taki zespół muzyczny) - i nazwa się przyjęła
| 20:14 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Super że byłeś - a jestem pewien że jeszcze się pościgamy.
A Gogol to Gogol :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ksree