• Sprzęt Szybcior II

MTB Łopuchowo - 2014

Niedziela, 5 października 2014 · dodano: 06.10.2014 | Komentarze 1

Miało być - Marcin jedzie po pudło w generalce a ja mu w tym pomagam....
Start !
A  mnie noga tak zaswędziała,że zacząłem poganiać sąsiada by napierał  do przodu i sam wyskoczyłem na czoło targając tak kilkanaście kilometrów :-) Zobaczyłem Josipa wyskakującego do przodu no to sru za nim ;) Kurde ale dziś noga podaje ! Przypomniałem sobie o Marcinie i krzyczę " jesteś? " cisza..kurde mniemam,że jedzie.Puki co trzymać się za Josipem i dałem  zmiany by tempo utrzymać. Cóż nie zawsze siła idzie z rozumem i na pierwszym odcinku "piaskowym" zbyt twardo go przejechałem i mocy mi ubyło ...szkoda bo szło bardzo dobrze ! Trza było jechać zachowawczo i poczekać na odpowiednią chwilę i dopiero zaatakować.Tak było na pierwszym okrążeniu.Drugie okrążenie nie było już tak mocne i dynamiczne.Nasz wagon odjechał i traciliśmy z Marcinem ok.1min. Nie wiele ale zawsze to  1 min.
Najważniejsze jednak jest to,że sąsiad utrzymał w generalce swoją pozycje.W zasadzie zadanie wykonane w 100% . A na mecie atmosfera iście sielankowa ...
Szybki,mocny i prawie udany wyścig :-) Grunt to dobra zabawa !!!