• Kalorie 2051kcal
  • Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Skoda Bike Challenge Poznań

Sobota, 13 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 1

Spróbowałem swoich sił w wyścigu na 100 km.
Skoda Bike Challenge Poznań - 100 km
Impreza z dużym rozmachem. Zapowiadano start blisko 3000 ludków :-) Z czego najwięcej na dystansie 100 km.Trasa szybka i widokowa zarazem.Start opóźniony blisko 30 min.Łącznie 10 sektorów startowych co daje blisko 300 ludków na sektor ! Ja wystartowałem z "F" i od razu gaz ! Do hotelu Poznań prawie wszystkich obskakałem. Trochę się załamałem same składaki ( MTB ) kurna nie ma z kim jechać.Aż tu nagle wyłonił się  gość z sektoru " C" którego nazwałem "Góral" .Złapał gumę ( na moje szczęście ) . Łydę miał jak moje udo.Podjechałem zagadałem i ustalamy wspólną pracę . Tuż za Bogucinem dołączył Wojciech z Fogta.Też złapał gumę :-) Byłem szczęśliwy ! Opaczność mi ich zesłała !!! Super wyniku na 100km w trzech nie wykręcimy ale sam bym nic nie zrobił :-) I tak razem  pracowaliśmy przez cały wyścig.Na zawodników na trasie czekały trzy bufety dość dobrze zaopatrzone a i obsługa się uwijała . Najdłuższe i najwięcej zmian dawałem z Góralem.Wojciech troszkę się oszczędzał :-).Pomyślałem,że zostawia coś na finisz.Na nasze szczęście ominęły nas kraksy,pomyłki itp. Piszę o tym bo w czubie trzaskali sie na morgi...im lepsza noga tym mniej rozumu ? Sami oceńcie.Całe ulice puste.Szeroko a kilka osób zalicza szlify na prostych odcinkach !!! I to 10-15 km przed metą.
My dotarliśmy szczęśliwie do mety.Resztkami sił obroniłem ataki i wpadłem na metę mega zadowolony !!!
Super impreza,atmosfera jak mega wypasiony bufet na mecie !!! Wszyscy dostali po piwie,lodach,hamburgerach,napojach itp. A nasze rowery były pilnowane przez firmę ochroniarską :-) Ludki zostawiali wszystko - buty,kaski,liczniki i kurna nic nie zginęło. Kultura pełną gębą.