• Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Kolarski czwartek.

Piątek, 22 sierpnia 2014 · dodano: 22.08.2014 | Komentarze 2

Kolejny udany wyścig na torze Poznań. Deszczowo,chłodno i mega mokro ;). Trzy razy podchodziłem do rozgrzewki i za każdym razem jechałem w deszczu :-). Frekwencja dopisała.Nastroje bojowe ;).Pogoda nikogo nie zraziła.Start przesunął się o 30 min. Ruszyliśmy...i to dość dynamicznie.Seba tuż przed pierwszym w prawo wyskoczył o kilka pozycji przede mnie.Tuż za nim Mróz.Trza ich pilnować ! Dociskam i szukam Marcina ale nie widzę zresztą chwilami nic nie widziałem tak woda dawała po okularach.Kilka pierwszych zakrętów jedziemy zachowawczo,kilka bo z każdym kolejnych pociąg przyśpiesza.Jadę dość zachowawczo,nie znam dobrze nowych opon i staram się kontrolować jak mogę  odległości w grupie. Okupione ciągłym dojeżdżaniem do grupy.Mam nadzieje,że wytrzymam do końca.Gdzieś po drodze mijam Asie.Cały czas jadę za Sebą i Mrozkiem.Na kolejnym zakręcie widzę,że Saba podnosi się z asfaltu... upss krzyczę czy wszystko Ok! ale nie usłyszałam nic.Po usłyszeniu dzwonka oznajmiającego już ostatnie okrążenie wykrzesałem resztki sił i przycisnąłem do czuba, tak finiszując w grupie zajechałem na 19 pozycji Open wykręcając marne 52 km/h...
Zadowolony,mokry i zziębnięty ! Dobra lekcja jazdy w deszczu.Opony trzymają bardzo dobrze.Dało się hamować i nie miałem uślizgów.
Seba lekko poobijany i obolały ;) Marcin pojechał treningowo i był zadowolony.A Asia  tryskała humorem :-)
Udany Kolarski Czwartek ;)