• Sprzęt Szybcior II

MTB DOLSK 13-04-2014

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 0

Pierwszy start już za mną.
Dolsk to dość specyficzne dla mnie miejsce.Trzeci sezon,trzeci start w Dolsku i trzeci progres.
W tym roku mój team "RYBCZYŃSKI TEAM" wystartował  z nowym strategicznym sponsorem i obecnie nosimy nazwę
                                                                  DUDA - CARS RYBCZYŃSKI MTB TEAM.
I tak naszym partnerem jest :
-MERCEDES - BENZ DUDA - CARS
-SPECIALIZED
-ŚWIAT BIEGACZA
-CITY ZEN
-ROWERY RYBCZYŃSK
I
Tyle nowinek ;) Co do samego wyścigu to początek nie był dla mnie udany.Dwa tygodnie choroby,antybiotyk i brak treningów mocno mnie osłabiło.Nastawienie i motywacja dość niska ...ale tyle marudzenia.Tuż po szybkim starcie ostry podjazd i pierwsze tasowania.Dalej układało się już po mojej myśli.Złapałem wiatr i zacząłem krok po kroku przesuwać się do przodu i kontrolować swój puls by nie przesadzić nadmiernie z ambicjami :-) Zakwasy to moja bolączka.Udało się dołączyć do dość dynamicznej i równo jadącej grupy z którą połknęliśmy dwie inne i razem dotrwaliśmy do samej mety.Jakieś 15 km przed zacząłem pomału odczuwać zbliżające się kwasy i dużo kosztowało mnie kontrolowanie tępa jak i stylu jazdy.Wszystko jest tak naprawdę  w głowie.Udało się ;)
Reasumując trasa szybka i mało wymagająca jak na pierwszy wyścig.W sam raz na pozimowe przepalenie.Jestem  zadowolony z wyniku choć wiem,że powinno być lepiej.Wiem co mam do poprawienia i zarazem gdzie jest " dobrze " :-)
Start na nowym sprzęcie udany !!! Przygotowany bez zarzutu !
Open  65 / 157   w  2012  93
M4      12 / 30
Czas  2.52.13 / 2.23.57
Po wszystkim okazało się ,że zostałem "oznaczony" na fotce w  Wortalu Wielkopolskich Kolarzy MTB

na zdjęciu: bufet długiego dystansu - z lewej: kubek z wodą podaje organizator Wojtek Gogolewski - pierwszy z prawej Maciej Bijoch (Duda - Cars Rybczyński Team)