• Kalorie 2094kcal
  • Sprzęt S-WORKS STUMPJUMPER CARBON 29 XTR

Trening - przygotowania sezon 2014

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 1

Dziś rano na trening wyjechałem z Marcinem.
Trasa : mieszana leśne dukty i trochę szosy. Na początek singiel na Kowalskim i zmiana planu co do dalszej trasy.Marcin zapodał kierunek na Gortatowo i pognaliśmy odcinkiem maratonu z 2012r.Zaliczyłem ładną glebę unorawszy się w glinie i błocie :-) Dalej skierowaliśmy się na Maltę.Kilka singli po lesie ( dość ciekawe i nawet wymagające ) Pogoda rewelacja jak na styczeń! Słońce,brak śniegu dobre warunki w lesie sprawiały,że odnosiłem wrażenie wiosny a nie zimy ! W drodze powrotnej gawędząc o dupie Maryny i innych dziewczyn ;) dotarliśmy do Pobiedzisk.Spec od razu trafił do myjni.Oko cieszy blask czyściocha ;)
Po takiej wyprawie zadowolenie gwarantowane !!!
Rowery : MTB
Tempo : 2-3 strefa
Czas : 3-3,5 godziny
Obciążenie treningowe :330 POLAR CS 5OO ( HTW - co to jest ale ładnie wygląda hahaha )