• Kalorie 1929kcal
  • Sprzęt SPECIALIZED ALLEZ EXPERT ULTEGRA COMPACT

Poranne Giro d' Maciej oraz Marcin

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 4

Marcin zainicjował wczoraj byśmy rano wystartowali w porannym Giro d ‘ on i ja :-) :-):-)
I tak z 15 min. Opóźnieniem wystartowaliśmy tuż po 6 rano….pogoda dobra na takie wypady. Tylko wiatr trochę mieszał nam szyki ;-) Ale Marcinowi ostatni noga podaje to i tempo było przyzwoite.
Poznałem nowe trasy do trenowania szosą co sprawiło mi radość, że w okolicy jest co raz więcej dróg z nową nawierzchnią. I tak w miłej atmosferze pyknęliśmy 70 dyszek z kilkoma zrywami ;)
Miło zleciał czas,a i tematów nie brakowało...pewnie mogli byśmy tak dłużej lecz miałem czas do 9 :(
A po powrocie czekała miła niespodzianka w postaci domowego placka zacnej mistrzyni cukiernictwa i nie tylko Pani Joanny :-) minam,mniam
Kadencja Max. 118
Kadencja Av. 89
Obciążenie treningowe 347 ( Polar CS 500 )
Kategoria SZOSA, Trening

biniu
| 18:57 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Witam Kania.Tak zimno nie było 11''C w plusie :-) Takie poranki hartują !!!
kania76
| 18:38 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Nawet myślałem by się dołączyć i po porostu odprowadzilibyście mnie na rowerkach do roboty, ale jestem trochę przeziębiony i nie chcę szaleć w porannej zimnicy.
biniu
| 17:39 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Kłosiu witaj w klubie ;)
Bo kto rano wstaje ten od zycia coś dostaje hihi :-) :-) :-) ;)
klosiu
| 17:12 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Iesu, a ja myślałem, że jestem nienormalny, bo wstaję w niedzielę szykować się na maraton o 7 rano :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa swiat